Diskuse

Řekni heslo, nebo jsi synem smrti!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moje pinový heslo je 4683 ale prý se to nemá dávat na věřejnost:-)

1 1
možnosti
WW

R^karma

Heslo přestává být heslem, pokud si jej uživatel nepamatuje a přitom hesla s vysokou mírou entropie a k tomu dobře zapamatovatelná už existovala v pohádkách, třeba "Sezame, otevři se!" a vypadá to, že to pomalu k tomu spěje. ;-D

1 0
možnosti
MT

Taky uz mam nekdy od 1995 spoustu hesel, usernames, cisla uctů, PINů, PUKů (nektere uz neplatne nebo zastarale) a spoustu dalsich, v dokumentu na pocitaci a zakryptovane samozrejme na heslo s cisly ktere si jeste pamatuji...

1 0
možnosti
Foto

gratuluji, já už to musím mít někde na taháku....

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, rád a se zájmem jsem si přečetl Váš blog o přihlašovacích heslech. Hezký pohled.

Já jsem trochu deformován tím, že okolo počítačů se pohybuji už víc jak 25 let. A snad jsem uplně nezblbnul.

Před časem jsem uvažoval o jiném trochu podobném problému, o používání bezpečnostních pásů v autech. http://napravnik.blog.ihned.cz/c1-64638040-slaba-hesla-a-bezpecnostni-pasy-v-aute-podobny-problem-ale-jiny-pristup-k-reseni

V případě bezpečnostních pásů výrobci pochopili, že lidé si dobrovolně nebudou zapínat pásy a nepomohla ani represe, tak se přidaly do nových aut otravné kontrolky a situace se alespoň trochu zlepšila. U počítačů je to podobné. I tam musí začít výrobci SW.

2 0
možnosti
Foto

No jo, ale když je zaheslované úplně všechno? Otisk prstu? A co když se spálím, nebo budu nešikovný na cirkulárce?

0 0
možnosti
JH

Zraješ do moudra, Tomáši. Já do blba.8-o Ale nestěžuji si, každě zrání přináší ovoce.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Josefe, nikoliv, mýlíš se. Zrajeme oba tím správným směrem. Jde o to si připustit, že prostě některé věci neovlivníme a že nemá smysl se tím trápit. Poslední dobou tak nějak nechápu některé své známé, kteří jsou prosyceni strachem, reagují neadekvátně, hltají různé servery /i tady je několik blogerů, kteří mají orgasmus při psaní těch největších hrůz či jen poplachů/. Jelikož nevíme, kolik dní máme ještě před sebou, tak se snažím si každý užít až do konce - letošní milostivé léto umožňuje po práci sednout na zahradu, vykouřit si báječný doutník a popít skleničku single malt whisky. Večer jdu s přáteli na hospodský kvíz.

To je moje sladké ovoce.

1 0
možnosti
OF

Já to mám jednoduché.Pamatuji si všechny adresy, kde jsem bydlela číslo

první občánky.Z toho se dá poskládat slušné heslo.

Zapomněl jsem ovšem dodat, že jsem tak trochu geniální.:-P

2 0
možnosti

Krásné, čtivé, vtipné!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky Bohumíre, co nám zbývá, než si občas udělat srandu i ze sebe.

1 0
možnosti

Hezky, svižně napsané. Moje chyba je, že když vidím, v kolika principiálních věcech se shodneme, chci po vás víc než hezké, svižně napsané (ovšem, kdo by napsal, že si vždy a za všech okolností pamatuje všechna hesla a PINy, což!) téma pro lacinou karmu. I když, o zapomenutých heslech, to je sranda, ty vaše výkřiky o lékařích zločincích ale bohužel mohou méně přemýšlející zmást, a pokud jsou mezi takovými i lékaři, mohou být následky i škodlivé. No, je to vaše odpovědnost.

1 2
možnosti
Foto

R^To znám.:-) Klasika je jméno domácího zvířete (Kterého? Tolik už jich bylo a je...), něčí datum narození nebo rodné příjmení matky.

Dnes jsem byla vyzvána ke změně hesla k jednomu systému klinických studií, jenže jsem si toho nevšimla, myslela jsem si, že jsem něco blbě zadala a začala panikařit. Po vyhledání příslušných údajů v hloubi pracovního mailu jsem (správné!) údaje zadala znova a koukala pořádně.:-) A to nemluvím o situaci, kdy mi byl napíchnut FB a měnila jsem hesla všude, kde jsem si dokázala vzpomenout. Po půl roce se stále bojím, že si na nějaké jednoho krásného dne nevzpomenu a budu v...

Jdu si zapsat dnešní trénink, tak snad to vyjde!;-D

0 0
možnosti
Foto

Držím palce, ať vyjde trénink i paměť na hesla.....

1 0
možnosti
MV

tohle je never ending story - diky za popsani situace, kdy bych si pral bejt ajnštajn nebo aspon nekdo tak chytrej

porad lovim, porad lovim

2 0
možnosti
Foto

Taky lovím, ale marně.....

0 0
možnosti