- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zasloužená karma. A také to znám. Občas přestanu být zdvořilý.
Odpovídám profesně : "No kde jste, měli jste přitect už před týdnem. Já na to čištění jímky čekám jak na smilování.... většinou se ozve chabá výmluva a já během ní zavěsím.
Napsal jste to hezky, pane doktore, zná to asi každý. Musím říct, že mně se velmi osvědčila aplikace "Nevolejte.cz". Doporučuji vyzkoušet
Taky mi občas volají nabízeči. A taky v rojnicích. Naštěstí se ty automatizované hlášky dají celkem dobře poznat, takže se nemusím cítit jako nezdvořák když to típnu po dvou vteřinách.
V dobách neautomatizovaných na to měl jeden kolega dobrý recept: "Dobrý den, vy mi nabízíte službu X? No prima, ale já zase nabízím službu Y a tak mi dovolte, abych vám o ní nejprve něco řekl. Jedná se zhruba o toto...". Druhá strana zavěsila prakticky ihned a kolegovo svědomí zůstalo neobtíženo hříchem neuctivosti.
Taky dobré.... vyzkouším příště. Zkusím krém na boty nebo leštidlo na parkety.
Tome, zkuste říci, že to nejste vy.
Na 99% mi to zabírá:
"Dobrý den, tady Blabla z firmy Blabla Blabla. Mluvím prosím s paní "S"?
"Ne."
"Aha, to je tedy zřejmě omyl. Nezlobte se..."
No, lze i tak. Ale zase to není taková sranda. Ten nápad Mirky Švarcové níže se mi docela líbí....
většinou mi zavolají do jednání:))) ale mám i jiný trik.chci okamžitě , aby se nám to hezké byznys přátelství povedlo, osobní telefonní číslo,docela na něm trvám... no totiž, že zavolám přesně v neděli v době oběda... co říkáte? nic...můj zámý na nový holicí strojek na trhu za výhodnou cenu chtělpřesně vědět, jestli a kde přesně ho má dotyčná paní vyzkoušený...rozloučení bylo rychlé....Tomáši, pozdravení