Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Výborné. Moc jsem se pobavil.

0 0
možnosti
OK

O38t92a 48K31i12n55c

23. 6. 2017 17:26

R^ Jako vždy zasloužená karma.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. A také to znám. Občas přestanu být zdvořilý. ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Odpovídám profesně : "No kde jste, měli jste přitect už před týdnem. Já na to čištění jímky čekám jak na smilování.... většinou se ozve chabá výmluva a já během ní zavěsím.

0 0
možnosti
Foto

Napsal jste to hezky, pane doktore, zná to asi každý. Musím říct, že mně se velmi osvědčila aplikace "Nevolejte.cz". Doporučuji vyzkoušet:-)

0 0
možnosti
Foto

díky za tip, paní Jandová...

0 0
možnosti
Foto

Taky mi občas volají nabízeči. A taky v rojnicích. Naštěstí se ty automatizované hlášky dají celkem dobře poznat, takže se nemusím cítit jako nezdvořák když to típnu po dvou vteřinách.

V dobách neautomatizovaných na to měl jeden kolega dobrý recept: "Dobrý den, vy mi nabízíte službu X? No prima, ale já zase nabízím službu Y a tak mi dovolte, abych vám o ní nejprve něco řekl. Jedná se zhruba o toto...". Druhá strana zavěsila prakticky ihned a kolegovo svědomí zůstalo neobtíženo hříchem neuctivosti. :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky dobré.... vyzkouším příště. Zkusím krém na boty nebo leštidlo na parkety.

0 0
možnosti
JS

R^:-) Tome, zkuste říci, že to nejste vy.

Na 99% mi to zabírá:

"Dobrý den, tady Blabla z firmy Blabla Blabla. Mluvím prosím s paní "S"?

"Ne."

"Aha, to je tedy zřejmě omyl. Nezlobte se..."

1 0
možnosti
Foto

No, lze i tak. Ale zase to není taková sranda. Ten nápad Mirky Švarcové níže se mi docela líbí....

1 0
možnosti
PB

To s tím Kájínkem vyzkouším!

1 0
možnosti
Foto

doporučuji, docela funkční

1 0
možnosti
Foto

R^:-)většinou mi zavolají do jednání:))) ale mám i jiný trik.chci okamžitě , aby se nám to hezké byznys přátelství povedlo, osobní telefonní číslo,docela na něm trvám... no totiž, že zavolám přesně v neděli v době oběda... co říkáte? nic...můj zámý na nový holicí strojek na trhu za výhodnou cenu chtělpřesně vědět, jestli a kde přesně ho má dotyčná paní vyzkoušený...rozloučení bylo rychlé....Tomáši, pozdravení:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám