Diskuse

Budu volit komunisty

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně! Kámoška má 4 roky do důchodu a na trhu práce se o ni perou! Ale to taky na sobě celý život pracovala. A vůbec souhlas s celým článkem. Dokud si mohu na plnou hubu říkat, co chci, jsem spokojená. Jen se bojím, že příští totalita tentokrát pozvolna přichází ze západu. :( Tam už svobodně mluvit nemohou.

1 0
možnosti

Nikdy jsme se jako celek neměli lépe než dnes.

2 0
možnosti

i za socializmu mohlo zkrachovat JZD, zkušenost mého dědy ze Strakonicka ;-D

0 0
možnosti

...a Váš děda k tomu nějak přispěl ???

0 0
možnosti

P50e72t17r 51N76e48d39v70ě60d

19. 6. 2017 11:36

Předně skvěle napsanéR^, ale co když si dotyčný pán přečetl program komančů a uvěřil? Přes čtvrt století neměli šanci cokoliv ovlivnit a třeba proto jim chce tu šanci dát?

Jistě, v historii si to udělali po svém a ty padesátá leta byla hrozná, ale to se snad nedá vrátit, i kdyby někdo chtěl. Nevím, jestli zrovna komančové obhajují Čínu a Koreu, ale že se pár divnolidí schází u Gotwaldova hrobu je jisté. Každopádně většina komančů ve sněmovně s přehledem v diskusích roznese křiklouny z rádoby pravicových stran. Oni nepotřebují vykřikovat slova o ostudě a o tom že ví jak nato. Nekritizují své výplody a neříkají, že teď už to bude správně. Ano, neměli šanci si to své prosadit, takže nic nezkazili.

Docela chápu, že se 99 procent lidí ohradí a budou říkat znárodňování, nesvoboda, střílení na hranicích, politické procesy, ale to neříká proč volit ty strany, které teď v parlamentu máme. :-/ přičemž z malých straniček jako VV a podobně už je asi občan vyléčen

1 0
možnosti
Foto

...tak nejdřív ve mně hrklo, ale pak jsem si řekla, že to je přece blbost, a taky jo. Tomáši, R^dobrej článek.

1 0
možnosti

jasně, havíři vlastně fárali se zašít pod zem

2 0
možnosti

Tedy , jak Vy umíte zacházet s fakty , super !

Nechcete do politiky , tam byste byl dobrý .:-)

1 0
možnosti
Foto

L47e25o82š 57R79y32š61k70a

17. 6. 2017 6:28

Díky Tomáši za trefné pojmenování stavu věcí. Je mi smutno z lidí, kteří volají po starých, dobrých časech. Neumí se radovat z daru svobody a kvůli jistým

" hrncům masa" se chtějí nechat zotročit. To už tu bohužel bylo před tisíci léty.

6 0
možnosti

Zotročit se můžeme nechat i dnes. Zkuste jít na třísměnný provoz u pasu za bratru 18tisíc měsíčně. Když potřebujete odskočit, tak musíte poprosit aby vás někdo zastal.

2 0
možnosti
Foto

Asi dva dny jsem článek neotevřela kvůli titulku. Domnívala jsem se, že vám z toho všeho kolem asi šiblo. Fuj, to se mně ulevilo, že je s vámi vše v pořádku. Skvělý rozbor!

5 0
možnosti

Přečetl jsem si nadpis a řekl jsem si: Ty určitě, Tomáši!

Ale rozbor je to pěkný, pro toho soudruha poučný, pokud umí číst. Nestačí si přečíst jen nadpis a reagovat, jak to tu mnozí dělají...

:-)

1 0
možnosti