Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

poslanci hnuti ano jsou hlusi a slepi lide bez sebereflexe a pokory.. kdo slysel ve stredu zvanit zlatusku tak pochopil ze tomu rozzuřenému stadu jde jen o udrzeni babise u koryta..

4 1
možnosti
JN

A kdo slyšel paní Černochovou, jak pana Zlatušku uráží, už nikdy nemůže volit ODS. Zlatušku nemusím, on opravdu není žádná hvězda, ale veřejně ho nazvat primitivem, to je hodně za hranou.

1 5
možnosti
Foto

Zřejmě se Vámi jmenovaní politikové vyučili u Karla Schwarzenberga.

Jen zapomněli, že z úst Karla Schwarzenberga znějí i ta nejvulgárnější slova noblesně a aristokraticky.

Můžete si počíst zde: http://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=433828

Jinak, když jste i mne nazval masochistou za to, že mi zastánci Karla Schwarzenberga sprostě nadávají, tak jsem se poučil a začal je mazat. Takže se ze svého masochismu, jenž jste mi na dálku diagnostikoval, léčím.

0 6
možnosti
Foto

To je skvělá zpráva, léčte se.

Nicméně - slíbil jste, že na mou žádost nebudete vstupovat do mých blogů /připomínám váš dnešní vstup, jistě si jej najdete - jste ve vyhledávání různých poznámek mistr/. Já jsem váš slib přijal.

Zdá se však, že to pro vás dané slovo nic neznamená. Jste tedy obyčejným tlučhubou, jehož slova nemají žádnou váhu.

7 1
možnosti
Foto

Díky, ale je to smutné

2 0
možnosti
JN

Máte pravdu, občas se člověk chová masochisticky. Například já jsem se včera dvě hodiny vydržel dívat na přímý přenos z jednání poslanecké sněmovny.

A opravdu děsivým je pro mě zjištění, že tak jak nemám rád pana poslance Okamuru, je mi přímo protivný, jeho krátké vystoupení v té záplavě žvástů vynikalo jako ojedinělý záblesk zdravého rozumu.

3 0
možnosti
DR

Okamura už se vidí v příští Babišově vládě.

0 0
možnosti

Tomáši, zdá se, že jste stále ve svém poznání o krok napřed! Proč ne? Je to hektická doba, nejsem politik, nemusím to usledovat, než dopíši článek, ocitám se v jiné republice...

:-)

2 0
možnosti
Foto

Čas nyní sice letí, ale některé věci jsou konstantní po staletí....

2 0
možnosti
MD

Ne, ze by ne. Ovsem kdo dnes bere v potaz, ze v drevnich dobach byla i drevni zaznamova technika. Uz historicky zvukovy strihac pracujici s mixem a dvema paskovymi magnetofony by byl bohem.

1 2
možnosti

Hermánku, jste to Vy?;-D

2 1
možnosti
Foto

děkuji Dášo, pěkný víkend

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,50
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám