Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Díky za zprostředkování.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za pěkné fotky a atmosféru, je fakt, že se sama moc nefotím, tak jsem se skoro ;-)nepoznala;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Mám stejný názor na vlastní fysiognomii a tak jsem tam dal raději z estetických důvodů svou dceru.

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, Váš blog je pohlazením oka i dušeR^. Ano, souhlasím s Vámi...skvělé místo, milí lidé, blogorodinná atmosféra, ..jakoby nám vesmír přál;-)

4 0
možnosti
Foto

děkuji za sdílení podobných libých pocitů

1 0
možnosti

Tomáši, tak toto se obzvlášť povedlo! Fotky jsou tak skvělé, že slov netřeba:-))

Díky moc!

2 0
možnosti
SH

Děkuju i já. I když tak vyzubenou fotkou se fakt pochlubit nelze:-) Ale příhodnější snímek z restaurace Zubajda zkrátka vybrat nešel, s tím souhlasím.:-(. A mám velikou prosbu, nemám vůbec žádnou fotku na památku, jelikož jsem nefotila. Mohl by mi někdo nějakou poslat na SHeidlerova@seznam.cz? Odvděčím se příležitostně.

2 0
možnosti
Foto

Napadlo mne, že býti zubatou v Zubajdě na Zubatého ulici jest přiléhavé ;-D. Na Vaši adresu pošlu svá fota přes Úschovnu

4 0
možnosti
Foto

Povedená kolekce. Dík za zprostředkování atmosféry R^

3 0
možnosti
Foto

Tys mi teda chyběla! Já se tě snad nedočkám....;-(

0 0
možnosti
ZS

Děkuju!

Tu přenádhernou botičku zn. Convers vytvořila vlastníma rukama blogerka Helena Koutková.

Ráda jsem tě poznala...

4 0
možnosti
Foto

Zuzko, jsem ráda, že píšete o Helče, ty její rukodělné výtvory jsou unikátní, jakož i autorka sama vůbecR^.

6 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,52
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám