Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na základce jsme měli recitační soubor Pampelíšek, kde jsem se poprvé seznámil s Žáčkovou tvorbou – dělali jsme pásmo z Aprílové školy a já je tuším od 2. třídy doprovázel na harmoniku. Leccos jsem už pozapomněl, ale jedna vzpomínka mi utkvěla v paměti velmi silně – dodnes kamarád (a spolužák ze třídy mého mladšího bráchy ze třídy, také v té době soused v našem domě) na otázku „Copak bys rád, slanečku?“ přiložil ruce malíkovými hranami okolo rtů a za jejich mávání (ploutve? žábry?) odpověděl: „Kostku cukru, panečku.“ ;-)

1 0
možnosti

Kouzelné, Tomáši, kouzelné! Dík a smekám svůj klobouk. Vážím si Vás!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Liliputin napadne leckoho. Tohle je jedno z mých četných rozpočítávadel (z počátku tohoto století):

Modulija vodulija,

dulijato uli jato;

uli puli kulili,

hordulija mulili.

..

Pili kuli rutina,

liliputin Putina.

Pilu liju u Lili,

liliputa zabili.

1 0
možnosti
Foto

Výš než Trump a výš než Putin

visí obraz liliputin

život není o statcích

leč o dámských podpatcích

:-)R^

8 0
možnosti
Foto

Chápete naprosto správně Jene. Díky

1 0
možnosti

Nooo, je to snaha o veršování bez tzv. "koulí". To už i Ivan Mládek měl ten říz větší.

Cituji: 1. Na osadu přijely dvě Rusky

na hlavách beranici a na nohou křusky

přijely z Leningradu, dělaj tam u brusky- hej

já jsem zamilovanej

2. Jmenujou se Nataša a Šůra

řekly mi, že nemají v kapse ani bůra

já vím, že to není žádná habaďůra- hej

já jsem zamilovanej

;-D

1 2
možnosti

Nic proti Mládkovi. Kolikrát jsem se u jeho scének "řezal". Ale jestli jeho humor něco postrádal, tak to byla myšlenka. :-P

1 2
možnosti

Jiří Žáček býval i mým koněm, stejně jako Francois Villon. Asi i proto si nejvíce pamatuji jeho : "Pozor, padá nebíčko, udělá Ti bebíčko". "Proč by nebe padalo, tatínku, Ty kořalo" :-). Vám, Tomáši R^

5 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu, mám rád oba jmenované.

1 0
možnosti
Foto

Přijde mi poněkud zvláštní současně odsuzovat dnešní opoziční poslankyni Semelovou a chválit normalizačního prorežijního redaktora ČS Žáčka a pokud si vzpomínám pilného přispívatele do prorežimních periodik.

2 3
možnosti
Foto

Ještě horší je, že Jiřího Žáčka vyznamenal prezident Miloš Zeman a Jiří Žáček vyznamenání od Miloše Zemana přijal.

Ale s tou Semelovou jste se trefil přesně.

0 2
možnosti
Foto

Moc krásná básnička! Bravo!R^:-):-):-)

4 0
možnosti
Foto

děkuji a přeji pěkný den

0 0
možnosti
Foto

Oceňuji pana Žáčka i autora, protože také připomná, že je jaro a každá žena nutně potřebuje nové střevíčky !

2 0
možnosti
Foto

Tak te ́d jste mi to zavařila. Od této chvíle mi půjde mužské plemeno po krku.

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS