Diskuse

Návštěva v židovské ortodoxní čtvrti Mea Shearim

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavá země, zajímaví lidé, zajímavý článek.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Prima dokument...nádherná fotodokumentace....Tohle se musí opravdu vidět na vlastní oči. Byla jsem v únoru v Jerusalému, Betlému, ale s cestovkou.....Viděla jsem toho moc....ale v této velmi zajímavé čtvrti jsme bohužel nebyli....ortodoxní ŽIDÉ jsou hodně odlišní, už jen na první pohled oblečením... děkuju Vám za krásný zážitek.... R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Cestovky tam nechodí, většinou je málo času. Na Jeruzalém potřebujete cca 4-5 dní. Jinak díky za nákuk

0 0
možnosti

Zdarec, dost dobrý, zase něco nového.:-)

2 0
možnosti
Foto

Naopak, jde o staré věci. :-) A díky za nákuk

0 0
možnosti
Foto

Díky Jaromíre, těším se na Vaši ostravskou misi a další fotky.

0 0
možnosti

Moc pěkné, autentické - a to se moc nevidí...R^

Tomáši, já jsem měla snahu vidět ten dokument o vaší cestě souboru na tv Noe, ale 2x to nevyšlo. Nedávali to. Může to ještě být?

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie, dokument byl na poslední chvíli stažen z ryze netechnických důvodů. Aby Vás to nemrzelo, tak koukněte na youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=x65HDAeNdWU&t=54s

Příjemnou zábavu.

0 0
možnosti
Foto

Poutavý výlet do pro mne jiného světa... Moc pěkné obrázkyR^:-)

0 0
možnosti
Foto

díky, Olčo, za návštěvu.

0 0
možnosti

D71a19v89i11d 55V76l11k

22. 4. 2017 8:32

zajímavé mocR^

0 0
možnosti
Foto

Dík. Ale jsou to jen fotky, ten genius loci je třeba zažít na vlastní kůži.

0 0
možnosti

Děkuji, Tomáši. Jako bych se tam procházela také. Vaše fotky umí vtáhnout. R^

2 0
možnosti

J24a97r18a 48R35a98n28k

21. 4. 2017 20:18

Krasne fotkyR^ Je to zajimava tradice, kterou jsem z Ceska neznala, nebo nevidela. Pozdeji ve Svycarsku casteji a nejlepsi bylo na letu z Curichu do New Yorku, nekdy pred podavanim snidane jsme se probudila, hoch vedle mne mel take krasny klobouk a potreboval projit dozadu, kdyz jsem vstala, stalo u dveri asi 8 jeho kolegu, asi se modlili

2 1
možnosti
Foto

Oni se modlí stále. Jsou dle mého důležití, neboť jejich modlitby chrání Israel.

0 0
možnosti
Foto

Dekuju. Nadherne fotky. Karma.

3 0
možnosti