Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jenom technické poznámky. 1) Vy jste chodil do listopadu 1989 do kina na ruské filmy? Já jsem je bojkotoval.

2) V listopadu 1989 nestály na náměstích miliony lidí, maximálně statisíce.

0 11
možnosti
Foto

1/ jste hrdina

2/ nikomu - kromě vás - není nutné sdělit, že v celé republice šlo o miliony.

14 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsáno a ode mě karmaR^. Ostatně první potrefená husa se ozvala hned, skoro jste to ještě neměl dopsáno ;-).

16 0
možnosti
Foto

Děkuji, vizte odpověď paní Šulcové.

2 0
možnosti
MM

Vždyť tady je taky jeden bloger, evidovaný agent, který se vždy rozněžní nad dobou před rokem 89.:-/

8 0
možnosti
Foto

Proti gustu žádný dišputát. Ostatně je vám zcela jistě známa jedna píseň Jiřího Suchého.

0 1
možnosti

;-D Četla jsem a víte, co mi už při čtení titulku okamžitě vytanulo na mysli? Jiří Hermánek!;-D;-D

http://forum24.cz/glosy/semelova-vzpomina-jak-se-mela-pred-rokem-1989-skvele-divadlo-kino-more/

6 0
možnosti

A jen jsem to dopsala, on už je tady!;-D;-D;-D;-D

7 0
možnosti
Foto

Pane doktore, propagandisticky zjednodušujete. V té době absolutně žádná povinnost "štemplu v občance" vůbec nebyla a dokonce, mohdy, byl takový štempl naprosto k ničemu.

Nerozhodovalo totiž razítko v občance, ale naplnění trestného skutku příživnictví.

0 17
možnosti

Vy máte sklerózu jak čepici. Anebo zcela účelově propagandisticky vynecháváte známý paragraf, který zlidověl jako "příživa".

14 1
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám