Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ze soudružky Semelové se mi regulérně zvedá žaludek...z těchto důvodů nemůžu číst její bláboly. Ale vám R^

6 1
možnosti
Foto

Zuzanko, Ty to čteš? Já ne. Já jenom reagoval na ta razítka v občankách, že to nebyla žádná všeobecná povinnost, a hned jsem, jako podvratný element dostal přes ústa.

0 2
možnosti
BK

Mám-li hovořit pouze za sebe: v roce 75 jsme s bratrem získali jako děti trvalý pobyt v ČR- na základě sloučení cizince s rodinou, protože maminka byla Česka, která se vdala do USA a po rozvodu toužila vrátit se domů. S bratrem nám zůstalo americké občanství. Nikdy jsem v ČR nezažila nějakou "šikanu" ze strany úřadů, školy,narážky na občanství, dostávali jsme od otce zásilky z USA a ani po té, co jsme nosili oblečení z USA nás nikdo nikdy nešikanoval. Nikdo z rodiny nebyl ve straně, nikdo nikdy s nikým nemusel spolupracovat. Nepamatuji si doby, kdybychom nějak trpěli, nebo že by v obchodech byla prázdnota... Zadek jsme si utírali anprosto normálně;-D.Naše dětství, dospívání a další život byl ok. Asi to bylo i proto, že naši byli vyrovnaní lidé, kteří uměli žít a nestěžovali si pořád na režim. Do USA se můžeme kdykoliv vrátit- a domov budeme mít vždy i tady. jsem šťastná, že sjem mohla vyrůstat tam, kde jsem vyrůstala- tedy v ČR. Vzpomínám na dobu, kdy jsem jako malá holka toužila být se spolužáky v pionýru a zůčastňovala se pěveckých soutěží- Puškinův památník:-). Maminka kontaktovala americkou ambasádu, zda není nevhodné, že se holka takto projevuje;-D a Američani tehdy konstatovali, a ́t nás nechají žít, ať děti žijí tak, jak touží..... Byla jsem tu šťastná, ale moje zaměření je doleva- a vždy bylo, proto rozumím a podporuji názor, že lidé za jiného režimu nekončili na ulicích, neexistovalo bezdomovectví. Ano, přála bych si to v tomto ohledu jinak.........

2 16
možnosti
VR

Proboha! Někdo, kdo v době totality měl zázemí v USA nám tady vykladá, jak to tehdy bylo u nás krásné!

19 0
možnosti
Foto

Víc takových odstrašujících Semelových a KSČ nebude nikdo volit. (Ta ženská je požehnáním, protože už svým zjevem a vystupováním děsí.)

11 0
možnosti
Foto

Bojím se, že to bude trvat delší dobu, než by bylo záhodno. Ale s charakteristikou Marty Semelové máte pravdu.

5 0
možnosti

...miliony...stály...,tvrdé y, pane blogere, vy byste sotva odmaturoval.

Jinak, nechápu, proč se tou babou vůbec zabýváte, působíte na mě dojmem honiče karmy, protože si vybíráte samá bezpečná témata.

Ovšem pozor, Semelovou se zaobírá i znovu pařáty vystrkující zombie Rekonstrukce státu, co takhle sžíravě úderný příspěveček? Nebo vám tihle Neburešovi spojenci lahodí?

0 1
možnosti
Foto

1. díky za upozornění, opraveno

2. Viz má odpověď panu Krychtálkovi níže. Karma je mi lhostejná.

3. Rekonstrukci státu nesleduji. Pakliže něco víte a je to úderné, nebude - vzhledem k vaší břitké klávesnici - problém obdařit čtenáře vlastním pohledem.

2 0
možnosti
Foto

A ještě "Několik vět" o tom příživnictví:

1. Pokud byl polapen člověk bez razítka v občance, byl zcela normálně vyšetřován. Já to zažil na jaře roku 1970 na služebně VB Krakovská po jedné studentské alotrii.

Měli tam "v pácu" nějakého bezdomáče z Masaryčky (tehdy jinak) a já poslouchal, jak ho vyslýchají a on, že dělal brigády.

Tak řekli, že ho šoupnou za katr a ty brigády si ověří. Asi ho pak zavřeli, protože patrně žádné brigády nebyly.

2. Ovšem, ani razítko v občance vůbec nic neznamenalo.

Neuchránilo dámu, která poskytovala sexuální služby za úplatu a přitom nebyla "olověná".

Je li někomu nejasný význam slova "olovo", ať se prosím obrátí na Velkého Bratra Google, ten už k tomu něco najde.

0 1
možnosti

Plácáte nesmysly. Pište o něčem, čemu alespoň trochu rozumíte anebo tady rozebírejte jen neškodné pavlačové drby.

2 0
možnosti
JL

Četl jsem zprávu o procesu s velezrádci

když jsi přišla

Po chvíli jsi se svlékla

a když jsem k tobě lehl

byla jsi jako vždy příjemná

Když jsi odešla

dočetl jsem zprávu

o jejich popravě_______________E.B.

R^

1 0
možnosti
Foto

J46a34n96a 57M71a47j33o23v17á

17. 4. 2017 12:12

Tak si říkám, že tenhle článek dneska nebudu číst...no a vidíte, neklaplo to a jsem tady. Jo...naskákalo mi to do mysli hned. Fronty ve čtvtek před knihkupectvími (a přesto tolik nedostupné literatury, ani jsme o ní nevěděli). Chleba v šest ráno a rohlíky v sedm a pak už nic.

Všechny ty... no však jste to popsal.

Vzpomněla jsem si, jak jsem krátce po revoluci byla v kině na Přelet nad kukaččím hnízdem a byla strašně naštvaná, že tohle jsme nemohli vidět dřív, protože to byl Formanův film. (To jsem ještě o paralele s totalitou neměla ponětí, byla jsem čerstvě dospělá.) Dodnes si ten pocit znechucenosti pamatuji.

A ať vidím dnešní společnost jak vidím, na době před rokem 89 nic báječného (kromě toho, že to byl čas začátků a lásek) nevidím.

Díky Vám.R^

24 0
možnosti
Foto

Ale knížka u nás kupodivu vyšla, jmenovala se Vyhoďme ho z kola ven.

3 0
možnosti
Foto

Tyjo, hezky jsi to napsal. Celou drsnou realitu mého mládí jsi shrnul, Tomáši... :-) Jeden to rád zapomíná, takže dobře, že připomínáš! A ona rudá "dáma"? Z ní už nějakou dobu žasnu, jak ji to furt drží... To už musí bejt patologický!!! Tobě zase a ráda R^R^R^

10 0
možnosti
Foto

Víš, vždycky mne vytáčejí podobní "historici", kteří si nic nepamatují nebo lžou. Ona provokuje, dělá se hloupou. Jenomže - ono vábení komunismu je pro ty, co to nezažili, lákavé /"sociální spravedlnost", "práce pro všechny"/. Co jim už nesdělí, je realita, končící na popravištích či v trestaneckých táborech.

Proto to píšu.

8 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,48
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám