Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V17e20r83o19n57i45k49a 85V30a25l28í63k28o64v25á 5863577575673

R^ O Velikonocívch jsem nebyla na blogu. Díky.

0/0
23.4.2017 20:34

R12o11m83a68n18a 68H65o24w89e 1783584313120

Vaše zamyšlení nad maturitními slohy mne velmi potěšilo, výborně jste vystihnul nesmyslnost centrálního opravování a hrozba zglajchšaltování společnosti pokusy omezovat kreativitu, svobodu. Jenže v diskusi mě zamrzelo vaše přitakávání hrozbě devalvace vzdělání kvůli počtu studujících. Devalvace nenastává kvůli navýšení počtu studentů, ale kvůli formě studia, která je dnes příliš svázaná různými předpisy, omezeními, nařízeními. Omezuje se svoboda, a to i možnost vzniku svobodných škol. Na západ od nás není většinou povinná školní docházka, ale pouze školní vzdělávání. Dnešní děti se rády učí - ale učí se jinak a jiným věcem (čeká je trochu jiný svět). Jenže společnost, škola, učitelé toto nevidí a nutí je stále chodit do školy jako do továrny, resp. kostela (tzv. pruský model školy). Ale to je na další blog asi :) Přeji hodně dobrých nápadů do dalšího psaní.

0/0
23.4.2017 1:03
Foto

R61a13d22k63a 66K26i67e96l46b30e32r59g63e65r79o36v78á 6663157840564

Tomáši... několik let tvrdím, že aby mohl být někdo ten, kdo to vymýšlí a hodnotí... měl by za sebou mít jakousi publikační činnost. I proto jsem začala psát. Nemyslím si to o zadavatelích. A o hodnotitelých nahnaných na jedno školení ... ani nemluvím! Díky psaní vím, že na počítači se opravdit dá, vracet, dodávat,nechat zmizet... ty děti, když samozřejmě v ruce psáno škrtají(nanečisto se špatně stíhá) - rázem jdou body dolů kvůli čtenářskému komfortu... pokrytectví naentou.! Navíc - a za tím si stojím - v Cermatu chtějí mistrovskou zkratku. Picasso nakreslil kozu pěti tahy,geniálně, ale tu kozupředtím stokrát realisticky nakreslil a pak věděl, co z těch čar vynechat..(.vypravování)

Pořád myslím, že zlaté písemky, co si dělaly školy samy, snad i ty socialistické , kdy se daly čtyři... kde převažovalo uvažování s výkladovostí, ověřilo se leccos. Odklonila jsem se časem od názoru, že se zkoumají věci praxe...proboha, na internetu je tisíc návodů,jak napsat stížnost a dopis. Ale ty úvahy a celky většího rázu ukážou, koho vypouštíme do života. A přesně tohle je celému Cermatu dávno jedno.:-)R^

+7/0
15.4.2017 10:35

B16o35h24u10m88í79r 34Š95i51m65e96k 3611650614124

Ano! O vzdělávání nejde, o kvalitu nejde, jde jen o zbytečné vytahování peněz ze systému. Taková je dnes doba!

+3/0
15.4.2017 10:43
Foto

T89o40m10á57š 64V79o60d19v53á13ř84k86a 3213211527454

Máte pravdu, celé scio je jen a jen o bezvadném kšeftu.

+3/0
15.4.2017 10:54

R54o65m96a85n48a 65H37o87w71e 1503784663620

mluvíte mi z duše, ano, proč nemají žáci více času a počítač k tomu - jde o vlasnít myšlení, nebo by o něj určitě jít mělo!

a děkuji za nové informace ohledně hodnotitelů a zadavatelů....

0/0
23.4.2017 0:33

B11o98h28u33m55í75r 74Š84i98m39e35k 3741150564854

Znepokojilo mne, když jsem zjistil, jak úroveň vzdělávání u nás klesá přes veškeré snahy o vylepšování. Když si tak porovnám svoji studentskou dráhu a dráhu dnešních žáků, mám dojem, že bych v současném systému nikdy nemohl projít. Šel jsem o rok dříve do školy, byl jsem takový jelimánek, dnešní maturitu bych nejspíše neudělal, osnovu slohové práce jsem měl jednou dokonce delší než samotnou práci, k tomu mi komunisti bránili ve vzdělávání, protože jsem jim byl podezřelý, že chodím do kostela, dospívat jsem začal se značným zpožděním, musel jsem si provést autokorekci svých životních postojů, která trvá dosud, a mám pocit, že teprve s šedí svých vlasů a vousů se stávám člověkem.

Ale mluvíme o kvalitě vzdělávání. Jako dítěti se mi dostala do ruky učebnice pro děti malotřídek z doby Rakousko-Uherska. Žasnul jsem nad praktičností vzdělání. Můj otec chodil na gymnasium, kde měli snad osm hodin latiny týdně. Latinou dnes všeobecně pohrdáme, ale pokud umíš latinsky, rozumíš odbornému právnickému textu, rozumíš odbornému medicínskému textu a umíš napůl anglicky, pokud si zvykneš, jak Angličané komolí latinu. Já už měl na komunistické jedenáctiletce jen základy latiny. Ale zaplať Pán Bůh za ně! Ano, učili jsme se logicky myslet, zejména v matematice, ale museli jsme se také biflovat. Bez biflování medicínu kvalitně nevystuduješ. Dnes je prý zbytečné se učit věci, které nepotřebuješ, všechno si najdeš na internetu. Ale jak chceš bez základů vědění kvalitně žít? Hlavně, že máme kolem vzdělávání spoustu dobře placených organizátorů, levičáckých organizátorů, takže vyjímečnost se nepřipouští. A tak se přes veškeré snahy ve svém vzdělávání propadáme.

Komunisti začali s destrukcí lidství a školství, destrukcí kvality a vyjímečnosti. A my v tom dnes úspěšně pokračujeme. Proč? Protože v naší společnosti převládá sociální až socialistické inženýrství a komunistické myšlení závisti, nenávisti, zloby a krádeže, postavené proti osobní svobodě a iniciativě.

Víc se sem nevejde...

+2/−2
15.4.2017 9:06
Foto

T93o47m84á39š 22V60o16d10v64á26ř82k33a 3133221847244

Amen

+1/0
15.4.2017 9:10

A11l93o55i51s 13H66a62v64r45a77n60e55k 9355701216436

Opak pane,za komunistů bylo vzdělání na celosvětové úrovni,ale dnes?Dnes je

to honba za penězi,máš peníze,máš diplom.

+1/0
15.4.2017 10:00

B19o50h92u34m65í49r 53Š11i94m98e63k 3171710524704

Vzdělání na světové úrovni bylo díky starým kantorům, kteří se dokázali přizpůsobit. Pak komunisti dávali přednost komunistickému myšlení před vzděláním a od té doby jdeme stále zu Grund, kupředu levá, zdravotní péče zadarmo, zbytečné biflování a vůbec k čemu vzdělání, že? Všechno všem a nic nikomu, kromě politiků a jejich soudružských kumpánů, že? Vše jen naoko, stejně to nepoznají, že?

+1/0
15.4.2017 10:39
Foto

O72l23č25a 33V79o58d14o81v37á 3832293926445

R^„...pro život je cennější být svůj“. Jsem z generace, která si mohla dovolit psát jako maturitní téma úvahu, protože mne to bavilo, byla to moje cesta..., moje dcera letos psala vypravování, neboť vyhodnotila, že to je pro ni nejpřijatelnější způsob, jak bez problémů vypracovat maturitní slohovou práci. Tomáši, píšete skvěle, ráda Vás čtu.:-)

+4/0
15.4.2017 7:02
Foto

T10o59m73á92š 15V49o23d61v28á59ř58k61a 3503541567144

Olčo díky za pohled i za kompliment, kterého si vážím.

+1/0
15.4.2017 7:26
Foto

O12l55č91a 91V16o86d42o20v46á 3402833156685

:-)nemáte zač.

0/0
15.4.2017 11:26

B65o50h45u55m18í11r 44Š34i70m11e32k 3381180544634

Ano, kvůli výkonu snižujeme kvalitu, jak píše i Tomáš!

A to také vnímám za špatné!

+3/0
15.4.2017 9:09
Foto

O66l71č39a 14V56o76d34o38v37á 3112373226275

Ano, citovala jsem z článku pana Tomáše:-) a ztotožňuji se.

+2/0
15.4.2017 11:23
Foto

Š63á55r74k65a 18B92a61y19e22r15o41v52á 2219782419531

A zas máš pravdu, Tomáši. Styl maturit v poslední době mi taky přijde na hlavu postavený. Takové malé R.U.R. Chtělo by to trochu lidských mozků. A co se týče mnohokrát diskutované gramatiky v publikovaných - nejen blogerských - textech, jsem jednou z těch, které to prostě a jednoduše vadí. Nevím, proč by české texty měly vypadat, jako by je psal Massa Bob z Kokosových ostrovů. Hrozně mě "baví", jací jsme občas puristé v cizích jazycích, kde se opravujeme navzájem s pozdviženým obočím, ale vlastní jazyk dokonale przníme. Nesmířim se nikdy s názorem, že je malicherné opravovat gramatické chyby. Buď to umím a píšu, nebo ne. A pokud jsem opravdu stylistický génius s mezerami v gramatice, nechám si od někoho článek před vydáním opravit. Jinak jsem ale velmi tolerantní děvče v letech... :-) Tobě R^R^R^

+6/0
15.4.2017 6:37
Foto

T69o63m97á42š 77V52o73d10v78á57ř90k41a 3223181547804

Šárko, také občas trpím při poslechu některých politiků a komentátorů, jak przní češtinu. Myslím, že člověk, který veřejně vystupuje či publikuje, by měl mít gramatiku v malíčku. Poslechni si někdy předsedu Senátu ČR pana Štěcha. Ten je kvintesencí gramatické nevzdělanosti. Možná dodržuje formu.....

+5/0
15.4.2017 7:30
Foto

V88l27a70d24i36m66í29r 25T91. 53G53o66t97t61w44a96l91d 9833670466392

Jistěže úroveň žáků přijatých na střední školu klesá. Ale na to se přece ani nepotřebujeme ptát středoškolských pedagogů, stačí prostá logika. Jakmile v populačních ročnících podíl středoškoláků překročil 50 %, od té chvíle mezi nimi logicky museli být jedinci s dvouciferným IQ. A když se stal 50% i podíl maturantů, jsou tací pochopitelně i mezi abiturienty, se zvyšujícím se podílem vysokoškoláků se tento trend pohříchu nevyhne ani vysokým školám.

Pokud však má být cílem "vzdělávacího" systému pásová výroba jedinců s maturitou či diplomem, nemůžeme se ani příliš divit, že pro ni budou platit i principy pro pásovou výrobu typické: minimum autonomie, unifikace a rutina.

A mně už jen zbude doufat, že některým oborům se to zatím vyhne anebo že včas umřu; nerad bych se dožil doby, kdy mne bude ošetřovat MUDr. Pepek Vyskoč.

+6/−1
15.4.2017 3:44
Foto

T78o48m20á80š 74V86o59d11v30á96ř14k60a 3593631937184

Souhlasím s Tebou Vladimíre. Bojím se však, že odchodem vzdělaných mladých lékařů do zahraničí se zbytek u nás proředí těmi méně obdařenými spolu s Mustafy odkudkoli. Jak říkám svým pacientům, držte si svého lékaře a nepouštějte. Díky za návštěvu.

+2/0
15.4.2017 7:32

R27o26m13a44n81a 50H34o98w17e 1113264233920

podle mne nesouvisí pokles úrovně vzdělání pouze s počtem studujících - souvisí hlavně s organizací a kvalitou studia, nadšením učitelů a systému udržel motivaci dětí učit se a neztratit kreativitu, víru ve smysl vzdělání - ten se ztrácí zbytečnýmm tlačením na pilu: příliš mnoho povinného, nuceného, testování, nedůvěry státu k učitelům, dětem, rodičům....Chtělo by to více svobody, lásky a méně počítání, kdo může a má studovat :)

0/0
23.4.2017 0:40
Foto

V48l37a49d18i50m19í77r 60T43. 61G78o69t23t71w56a49l15d 9483970506882

Obávám se, že Gaussovu křivku ani sebekrásnějšími slovíčky ukecat nelze. Samozřejmě, že je možné mít v populaci i víc než 80 % maturantů, ba může být jejich podíl i 100%, ovšem v takovém případě už nepomohou ani sebelepší organizace a kvalita studia ani sebevíce motivace, svobody a lásky, ale jedině snižování nároků až k nulovým, aby maturitu úspěšně dokázali absolvovat i jedinci hluboce mentálně retardovaní.

0/0
23.4.2017 1:05

R74o66m63a12n56a 38H24o21w72e 1723694463170

pokud se oprostíme od udělování certifikátů, metálů a jiných lákadel ze systému cukr a bič, a místo toho se zaměříme na celoživotní učení, na prospěch, který má jedinec i společnost z toho, že jim záleží na učení, na pokroku v chápání sebe sama, skutečností, souvislostí, prostě život kolem se i v sobě vědomě bez přestání vyhledávat, pak uznáme, že je hloupé a omezující počítat vzdělanost na procenta těch,kteří mají maturitu, VŠ či jiné. Společnosti by mělo jít o vzdělanost, ne o štempl,, ten je konečný, vzdělanost ne. Třeba v Belgii, kde jsem žila, se maturita ani pijímací zkoušky na VŠ nedělají. Prostě VŠ koukne na vysvědčení za celou střední, udělá pohovor a pak se rozhodne, jestli vám dá šanci, nebo ne. Společnost tam více zajímá dávat lidem stále šanci. Lidé tam mají šanci studovat stále - vrůzných kombinacích, při práci (speciální studium s praxí), kombinace oborů, možnosti přecházet bez přijímaček jinam atd atd....

0/0
23.4.2017 8:42
Foto

V80l68a63d52i18m53í26r 56T82. 64G33o73t68t77w76a59l12d 9623280726142

S tím naprosto souhlasím, vzdělanost a vzdělání je skutečně něčím jiným než udělováním titulů a předáváním papíru o maturitě. A není koneckonců ani výlučnou záležitostí školského systému a pedagogů. Jsem naprosto přesvědčen, že každý by měl mít šanci vzdělávat se, a to nejen v rámci školského systému. A plně souhlasím i s tím, že účelem vzdělávání je vzdělanost, nikoli štempl (papír, maturitní vysvědčení, diplom.

Všimněte si však, že Tomášův text se vzdělávací role českého školského systému primárně netýče. Český školský systém ovšem plní i úlohy kvalifikační, a o tom psal Tomáš, na to jsem reagoval. A to ani náhodou není totéž. S Vámi souhlasím, že každý má mít maximální šance vzdělávat se, ale hrubě nesouhlasím, že každý by měl mít nárok na ten štempl (maturitní vysvědčení, diplom, titul etc.)!

Neustálé snižování úrovně těchto kvalifikačních parametrů školského systému, potřebných pro ten Vašimi slovy "štempl", pokládám za málo chytré, a navíc pak i nespravedlivé. Uvědomme si prosím, jak je třeba na pracovním trhu vinou této nesystematičnosti pilná, schopná, inteligentní a vzdělaná padesátnice znevýhodněna oproti pětadvacetileté krůtě, která v důsledku snižování nároků ten štempl dostala navzdory tomu, že je líná, neschopná, hloupá, a navzdory štemplu i nevzdělaná.

0/0
23.4.2017 15:56
Foto

M72i69c85h15a93l 80G62r49e69š87l19i32k 9151906862846

Mám trochu iný pohľad. Boli dvaja spolužiaci, obaja chodili spolu na matematické súťaže. Jeden nosil diplomy z pytagoriád, druhý z olympiád. Úlohy na olympiádach boli o dosť náročnejšie, ale na ich riešenie bolo aj o dosť viac času. Potiaľ to súhlasí s obsahom Vášho blogu a znamená to, že asi máte pravdu.

Ale skúšky zo štandardného učiva zvládli obaja "ľavou zadnou", neskôr aj maturitnú. Prijímacie skúšky na VŠ bývajú tiež zo štandardného učiva.

Aj adept na filozofickú fakultu musí počítať s tým, že na nej bude robiť skúšky a bude mať na ich absolvovanie obmedzený čas. :-)

+1/−1
15.4.2017 0:24

D62a39v54i33d 42V90l12k 6406375878607

Mě by vyrazili už za nadpis. Zatvrzele za ním dělám tečku. ;-D

+1/0
14.4.2017 22:14
Foto

T47o61m70á20š 50V73o13d17v98á77ř46k24a 3723621167234

Davide, vůbec si nemyslím, že Vy byste byl adeptem na propadák.;-)

0/0
15.4.2017 7:34

F76r23a51n62t86i88š73e48k 32V73e48s70e81l67s54k77ý 7151307251872

Naprosto souhlasím. Když jsem maturoval já (1982), psal jsem písemky z češtiny a z ruštiny. Témata si už nevzpomenu. Ale práce posuzovaly moje učitelky na oba jazyky, které mě dobře znaly. Ne nějaký anonymní panák v CERMATu. Čeština za 1, ruština za 2. A to jsem rusky moc neuměl.:-) Jenže zlatá ruštinářka, paní Šítalová, ocenila mé znalosti a četbu Dostojevského, Gogola a dalších ruských klasiků. :-)

+2/0
14.4.2017 21:29

F97r76a68n58t12i82š87e16k 25V25e81s69e35l77s34k27ý 7851357721572

Zapomněl jsem dodat, že poslat tu moji písemku z ruštiny do CERMAT, tak jsem namydlenej. :-)

+1/0
14.4.2017 21:30

B86o31h87u76m34í41r 35Š40i33m68e18k 3521470284254

Já měl to štěstí, že jsem byl jediný ročník, který písemnou práci z ruštiny nepsal. Přede mnou psali, po mně psali. Já měl z písemky vždy za pět. Nevím jakým řízením osudu se tak stalo, ale já říkám: Zaplať Pán Bůh!

+1/−1
15.4.2017 9:17
Foto

J98a54n 92Ř60e13h10á67č33e17k 7910776451145

R^ ...ono vymyslet zkoušku, která odhalí talent je takový Svatý Grál vzdělávacího systému. Není to žádná sranda. Navíc ne každý talent vyroste v tvořivou osobnost. Na každý vítěz matematické olympiády se stane úspěšným matematikem a ne každá hvězdička dorosteneckého fotbalu se prosadí v první lize. Úspěch je takový prapodivný elixír a ne všechny ingredience se dají kontrolovat a testovat. :-)

+14/−1
14.4.2017 20:27
Foto

M42a37r91t79i56n 66F11a75l88t90ý33n 9691576574828

Ale jděte... Vše záleží na nastavení systému a schopnostech zadavatelů.

Nehrajte si tady na propagandu pod-průmernosti.

0/−8
14.4.2017 20:41
Foto

R56a16d38k32a 17K61i35e72l91b73e69r56g29e97r79o84v56á 6953317960954

ale jděte... konkrétně tady u Honzova příspěvku je vidět šíře myšlení, pane učiteli Faltýne, což se plně shoduje s názory fundovaných jazykovědců a matematiků. Dostali jsme se do systému, který lidi zbytečně nesmyslně kastuje a zaklíná se nicnevypovídajícím testem - O. Hausenblas. A pro zadavatele to není jednoduché, ale je pravda, že si jako ne zrovna fundovaní honí občas triko.

A že bych Vás chtěla vidět ve věku osmnáctiletého, jak byste se - věcí neznalý - z principu věci neztotožněný - s tématy popral. Když se s poněkud užším myšlením nepoperete s názorem Honzy Řeháčka dneska.

+4/0
15.4.2017 10:21

F75r38a95n79t27i48š19e62k 68V90e55s52e83l75s11k62ý 7551387511172

Faltýn není učitel. Je to podřadný komunistický režisér, který studoval v Moskvě, též známý vyžírka a zapšklý dědek. Je to sice ad hominem, ale je to tak. Prostě jeho minulost a jeho povaha formují jeho názory, s tím nic nenaděláme.

+1/0
15.4.2017 19:35
Foto

J63a98n15a 85S19l81a77n19i16n76o72v36á 1601860797766

R^Je na světě dost geniálních lenochů, kteří svůj talent promrhali a pár průměrně nadaných, které píle a vůle katapultovaly do míst nečekaných...

+5/0
14.4.2017 20:56
Foto

T42o51m88á23š 25V19o33d82v24á14ř44k31a 3783321107674

I když je to tak trochu utopie, tak by ta zkouška neměla mít charakter scio, kde opravdu jde jen a jen o čas a tím pádem jistou střelbu. Moje představa je taková, že by adepti na gymnasium měli mít jisté encyklopedické znalosti, požadované znalosti ze základních předmětů a poté ještě pohovor, kde se odhalí, co jsou vlastně zač. V komisi může sedět i psycholog.

Vím, že i na tomto systému by se našly vady, ale zdá se, že současný systém je opravdu na pendrek.

+4/0
15.4.2017 7:37

B78o89h41u76m33í19r 69Š45i69m10e56k 3911270294914

Já především ctím svobodu člověka. Jakékoliv socialistické inženýrství je krokem zpět! A jak si v tom komunistickém duchu stále lidé libují!

Vzdělaný člověk potřebuje mít jednak encyklopedické znalosti, ale i možnost jejich kombinatoriky. Znal jsem chodící encyklopedický slovník. To je málo, když nedokáže znalosti dát do souvislostí. Sám jsem žil s minimem znalostí a maximem kombinatoriky. Ale dovednost kombinatoriky bez encyklopedických znalostí vede k báchoření místo exaktního myšlení. A mám pocit, že právě tím je naše dnešní doba nemocná!

+3/−1
15.4.2017 9:27
Foto

Z96d94e33n29ě14k 48M37a90t54u75š31k71a 7148466555396

Vystihl jste to dokonale

+5/0
14.4.2017 20:10
Foto

T83o75m14á56š 69V54o13d53v33á80ř53k52a 3253621407644

Děkuji Zdenku.

0/0
15.4.2017 7:38
Foto

K93a22r46e35l 54S12t94r29y51c97z86e10k 2113469648971

Pěkné, rád čtu Vaše články.

+6/0
14.4.2017 17:30
Foto

T24o69m71á25š 23V72o31d52v91á78ř94k32a 3933841757904

děkuji za Vaši přízeň

0/0
14.4.2017 19:59

O45t66a 76K91i10n29c 6839808792846

R^

+4/0
14.4.2017 15:40
Foto

T14o71m67á12š 52V85o26d55v38á54ř89k24a 3513311907924

děkuji

0/0
14.4.2017 17:23

P43e75t17r 72L35a66n32g94e64r 6445695720962

Karma. Vy jste prostě PAN bloger.R^

+7/0
14.4.2017 13:43
Foto

T93o85m90á44š 38V67o58d84v88á36ř18k16a 3483561307104

Za karmu děkuji.

0/0
14.4.2017 17:24

V30o24k54o10u16n 85V18l72a17d59i47m48i71r 8462188269528

Jestli se nemylim, tak kdyz jsem maturoval ja, byla temata zadana ministerstvem skolstvi.

Dnes je zadava a maturity kontroluje jakasi Firma spratelena s nekym z tohoto ministerstva.

+4/0
14.4.2017 13:39

B57o43h68u98m78í23r 63Š41i18m53e48k 3971660854194

Dnes bohužel nejde o vzdělávání ani o kvalitní zkoušky. Dnes jde některým lidem o co největší vysátí peněz ze sytému!

+2/0
15.4.2017 9:29
Foto

M11a93r44i29e 24J72a89n18d76o27v37á 8771293205226

Vyprávěl mi Rus z Petrohradu, který maturoval ještě za SSSR, jak byli rádi za jednotné maturity. Zvláště, když měli známé ve Vladivostoku :-)

+6/0
14.4.2017 13:10

A51n27t90o62n89í22n 61R11e51č10e90k 9675962416680

Několik málo minut jsem paní dumal nad tím, co má společného Vladivostok s maturitami. Mám v Pitěru známého, tak mě váš příspěvek zaujal. Pochopil jsem, že časový odstup od Vladivostoku stačil k podání včasných informací do Pitěru.R^

+4/0
14.4.2017 16:41
Foto

M73a49r72i37e 47J76a12n87d12o79v67á 8341903805506

Maturitu z logiky byste měl určitě za jedna :-)R^

0/0
16.4.2017 12:11

J44a43n 31Š95e11s30t16á13k 3958969489914

jen pozor na tohle "jejich témata jsou zajímavá a neotřelá." slovo neotřelé je v tuto chvíli samozřejmě každopádně snad ještě otřelejší, než třeba třešnička na dortu;-D

+1/−1
14.4.2017 12:48



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.