Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že jste to vystihl přesně a mohu se s Vámi ztotožnit.

O prvních dvou dílech jsem psal v září 2015.

http://faltyn.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=476686

A milovníkům mluveného slova mohu doporučit, aby zapátrali - Veronika Kubařová načetla všechny tři dosavadní díly Aristokratky jako audio román.

Nezklame vás, nebojte.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Faltýne, přečetl jsem si Váš blog a souhlasím. Mluvené slovo je nebezpečné - poslouchám většinou v autě na cestách a bojím se, abych při řehotu neudělal nějaký malér

1 0
možnosti
Foto

J69a52k93u33b 81R15o57t35h

11. 4. 2017 14:45

Jak, sakra, tři díly? Já mám jen jeden, tedy asi první, a o Velikonocích jsem se do něj chtěl zrovna pustit!?! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To budou u Rothů opravdu veselé velikonoce.;-D

1 0
možnosti
Foto

Neváhej a čti, opravdu to není ztracený čas.

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Je to fakt dobré...

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím.R^ První díl se stal mojí srdeční záležitostí. Skvělý humor, chvílemi jsem musela knihu zavřít, abych se mohla dosyta vychechtat. Druhý díl mě sice nezklamal, ale už jsem se spíš usmívala, než smála. I toho si považuji, jsem vděčná za každý úsměv. Ovšem třetí díl... zde jsem využila svatého práva čtenářského a knihu nedočetla. Ale na autora jsem nijak nezanevřela a těším se na jeho další literární počiny.:-)

1 0
možnosti
Foto

Máte úplnou pravdu, druhý díl je trochu klidnější. Ve třetím to jistí tetička Nora a policie ČR.

Díky za nákuk

0 0
možnosti
Foto

Jasně, pan Boček píše skvěle.

0 0
možnosti
Foto

děkuji i za pana Bočka

0 0
možnosti

J60a21r30a 93R68a32n55k

10. 4. 2017 20:14

Diky, ted vim po cem budu za mesic koukatR^R^

2 0
možnosti
Foto

Stojí to za to, Jaro. Pěkné počtení přeji

0 0
možnosti

P19e68t80r 61L86a70n10g47e49r

10. 4. 2017 19:36

Neznal jsem, dík za doporučení, rád si přečtuRv

5 0
možnosti

Ano, to je neuvěřitelně vtipná kniha!:-))

4 0
možnosti
Foto

souhlasím, bavím se....

2 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,46
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám