Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Divil jsem se, když jsem to předávání viděl v televizi, a řekl jsem si, že mi nejspíš něco uniklo, nemám dost informací, nečetl jsem, co jsem číst měl. Vy jste se tak spravedlivě vznítil,určitě mně i dalším nepozorům důvod Gábinina nepodání ruky podrobněji osvětlíte. Děkuji předem, zejména mi uniklo, proč pan předseda není morálně v pořádku.

1 0
možnosti
Foto

Vy to nevíte? O tom přece rozhoduje krásná Gabriela, což Miloš Zeman určitě není.

0 7
možnosti
ZB

Karma.Gabriela Koukalová je skutečná osobnost.Nechci jí to u "vlastencu" kazit;-),ale stejně postupuje i vuči jiným funkcionářum,kterým by člověk vyznavájící určité morální hodnoty ruku nepodal...její vyjádření na adresu dosluhujícího prezidenta Zemana,jsou více než jasná...R^

4 2
možnosti
Foto

Ta holka je skvělá a nejen sportovkyně! Líbí se mi její bezprostřednost a že si na nic nehraje.

Ceremoniál předávání jsem neviděl a tak Vám děkuji pane Vodvářka za zprostředkování. Karma.

6 0
možnosti
Foto

Mně se také líbí, když si hezké holky na nic nehrají. To je ovšem o něčem zcela jiném.

Byl to Bill Clinton, kdo přiměl Arafata s Peresem podat si ruku? A ti dva měli vážně důvod si ruce nepodat. Bylo to v tomto případě také tak?

Jen jestli ta Gábina nemyslí na pozdější politickou za pražskou kavárnu? To bych jí teda vážně neradil. Na to je fakt moc pěkná.

1 7
možnosti
MK

R^ Napsal jste to za mně.

Vedle postoje k dopingu si u Gabriely cením upřímnosti v hodnocení svých výsledků, tedy hlavně tehdy, když se něco nepodaří.

10 0
možnosti
Foto

Tak sport nebo politika?

0 6
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám