Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OH

Je to statečná holka, odmítla pozvání na hrad než ji vůbec někdo pozval. R^

5 4
možnosti
PK

Špetku soucitu si ješitný stařec snad zaslouží.

0 0
možnosti
JZ

Je dobře, že Gábina upozorňuje na ruské dopingové podvody. A jak řekla správně, země, která má takové problémy s dopingem, nemá právo pořádat MS v biatlonu. Za to ji moc chválím. :-) Minulou neděli se běžela smíšená štafeta a u stolu štamgastů v Masných krámech, když už bylo jasné, že naši nemají šanci na medaili, tak se fandilo Ukrajině, která skončila třetí právě před Ruskem. Měli jsme velkou radost z toho, že se Rus v poslední střelbě dvakrát netrefil a prohrál.:-)

Rusko by nemělo pořádat MS v biatlonu už proto, že není schopné zajistit bezpečnost zahraničních sportovců. Viz urážky od ruských primitivů na adresu Gábiny Koukalové, které ovšem tzv. českým vlastencům nevadí.

6 7
možnosti
JN

V Masných krámech se skutečně dějí věci... ;-D Když jsem tam ovšem byl loni na podzim, tak jsem tam žádnou protiruskou atmosféru nezaregistroval, dokonce jsem si ani nevšiml, že by tam někde byla televize (mohl jsem ji samozřejmě přehlédnout...)

2 1
možnosti
JN

Když jsem tak letmo prolétl diskusi: myslím, že to vzájemné napadení a občas i urážky jak ze strany příznivců Gábiny, tak i jejích kritiků, jsou opravdu zbytečné.

Jak jsem již napsal včera, za to nepodání ruky Gábinu nekritizuji, ale ani ho nepřeceňuji. Ostatně, kdo se díval v televizi dnes, tak nejspíš zaregistroval, že dnes již Gábina při přebírání glóbu za hromadný závod Bessebergovi ruku podala.

7 3
možnosti
AT

Opravdu jsme čekali jen na to, až to někdo moudrý a nestranný shrne.

6 6
možnosti
JH

karma pisateli i Gábině :-)

6 3
možnosti
JH

Řekl bych, že s tím fetováním je to občas hodně složité. Ovšem s Tomášem souhlasím.Poku jde o Hermanka: jediný způsob jak na něj reagovat je -nereagovat. Nedávno jsem si Koukalovou stáhnul v tv revui 333 a užasnul. Ona má nejen pěkný zjev, ale i kultivovaného ducha. Takže pokud jí nechápe Hermanek....;-O

8 3
možnosti
Foto

Tak na mě prostě nereagujte.

3 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma. R^A děkuji Tomáši, ušetřil jste mně práci. Chtěl jsem psát blog na toto téma, ale už je to zbytečné. Dám tedy něco jiného a také zajímavého. :-)

3 3
možnosti

222 příspěvků a tipl bych si, že 70 % je od pana Heřmánka, kterému Gábinka šlápla na paleček ;-D

Besseberg udělal pro biatlon docela dost, ale v současné době se ukazuje jako krysa (tyhle dvě věci se nemusí navzájem vylučovat) bez charakteru

8 1
možnosti
VK

On vůbec není troll;-)

1 0
možnosti
Foto

Takže, já si myslím, že, naše milá Gábina" se do politiky zapojila nejpozději svým nesmyslným prohlášením, že odmítá pozvání prezidenta, které ale nikdy nedostala. Od té doby jsou všechny její výroky a činy brány politicky.

Je krátce po 10:00 am a venku svítí slunce. Dám proto na naléhání své ženy a postavím si pivo k oknu. Přeji hezkou zábavu.

3 16
možnosti
JV

Nesmysl. Ani já bych pozvání od presidenta nepřijal, jsou tedy od teď všechny mé výroky a činy brány politicky?

4 3
možnosti
JV

Je úsměvné, jak se místní azbuci urputně snaží udělat z obyčejného, lidsky naprosto pochopitelné gesta, protiruskou politiku. Karma, pane Vodvářko :-)

18 3
možnosti
Foto

Jo? A co to tedy je, když ne protiruské gesto? Snad proamerické?

1 3
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,51
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám