Diskuse

Balkóny na Tenerife

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdravím, no, něco takového by se mi také líbilo, alespoň mám inspiraci na chatu.:-):-)

0 0
možnosti

Tak to se mi moc líbí!:-)R^ (asi stejně, jako mám ráda hrázděné domy)

0 0
možnosti
Foto

zvláštně hezký téma:-)

1 0
možnosti
JH

:-)R^:-) Pavlače já rád.

1 0
možnosti
JL

Moc pěkné a náležitě zprostředkované.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Je tam fajn. Díky za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Nádhera! Vícegeneracni jsou pěkné, ale nejvíc mě uchvátil onen "nepatřičný" solitér! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Teď už víš, proč ta Tvoje okna.... a to jsem už měl nafoceno a říkám si, zas jdu jak ten Cimrman pozdě o pověstný fous.

Díky za nákuk.

0 0
možnosti
JS

Děkuji, Tenerife je krásný ostrov.. :-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím, nejen balkóny, ale vše okolo.

0 0
možnosti