Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pepíku, děkuji za návštěvu...

0 0
možnosti
Foto

Úžasný! Červená nit mě dostala! !!R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

mě zase ten pospas...to jsem opravdu nevěděl.

Ď.

0 0
možnosti
Foto

R^Díky za osvětu. A fakt nevím, proč jsem si myslela, že dávat bacha je od toho ministerského Bacha.8-o8-o;-D

2 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Občas si večer dávám Bacha - Johana Sebastiana, třeba jeho Braniborské koncerty. Život je krásnej.V

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

:-)R^:-)R^ Zdar a sílu ... najdeš v sýru (?) kde se to vzalo? ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky za článek.

Jen k tomu oslímu můstku – s tou mnewmotechnikou máte jistě pravdu, ale v současnosti je daleko rozšířenější jiný význam:

„Oslí můstek je výraz, který se uplatňuje zejména v řečnictví. Označuje obratné nebo naopak nešikovné propojení dvou jinak nesouvisejících témat.“ https://cs.wikipedia.org/wiki/Oslí_můstek

1 0
možnosti
Foto

Také jsem to tak znal, ale prvotní význam byl jak píšu v článku.

Díky za návštěvu.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

ZK

"Ten šroub má stržený všechny vinty," říkával můj táta. Já samozřejmě věděl, že má na mysli závity, jen jsem nevěděl, kam na ty archaický výrazy, kterých bylo víc, chodí. Teď jsem zase o kousek chytřejší - díky.

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, mé ego je dnes o malinko výše....:-)

0 0
možnosti
JL

To jste mi udělal radost, pane Tomáši.:-)R^

Sám se tím často bavím, jak co vzniklo. Jednou špatný překlad, tu zase přesmyčka,

chyba ve fonetice, přeslechnutí, zčeštění atd. Nakonec ten pravý český knedlík, má

původ v německém der Knetling (hnětenec), Přeju hezký den.

4 0
možnosti
Foto

děkuji Josefe, je to docela zábavné sledovat, odkud se vzala ta rčení...

Tak třeba o hnětenci jsem nevěděl, ale ode dneška - díky Vám -začínám v rámci obrany pravých českých hodnot ignorovat knedlík a budu žádat toliko hnětenec.

4 0
možnosti
RE

Tak jsem zase chytřejší:-) DíkR^

5 0
možnosti
Foto

Pokud jsem tomu přispěl tímto skromným blogem, jdu se dmouti pýchou....

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám