Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

sem tu už jednou napsal díky Tomáši a nějak to zmizelo...tak...díky Tomáši :-)

2 0
možnosti
Foto

díky Vám Jaromíre, za trpělivost..:-)

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, krásné fotky s atmosférou. Štrojmly - to je moje... :-). Jen jsem ještě žádný neviděla v reálu... R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

No, a bejt u toho osobně, prostě genius loci, jako když vyšije.

0 0
možnosti
Foto

J56a41n 89P58r78a62ž42á17k

10. 12. 2016 16:37

R^Velmi působivé fotky:-)

3 0
možnosti
Foto

díky Jene, ale ještě působivější je tam být....

0 0
možnosti

Chválím, dobrá věc se podařila.R^

3 0
možnosti

Kdo se boji, nesmi do lesa ... a ke Zdi a navic v noci uz vubec ne.

.

Dobra prace .-)

4 0
možnosti
Foto

Tomáši,Vy jeden Nepatřičníku.,.. děkuju Vám . Krásný fotoblg. Opravdu. A všechno povedené. Ale když mám vybrat jednu... ta s tím mobilem je tam strašně milý, krásnou vážnost osvěžující, bonbon... R^

3 0
možnosti

Radko, já před lety viděla v jednom nepálském městě buddhistického mnicha, jak koloval s mobil po náměstí a vzrušeně volal. Hned jsem ho fotila... ale proč... když ty přístroje s námi už snad srostly,skoro se všemi. Možná se s nimi jednou budeme rodit...:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Tohle bych měla zábrany nablejskat, takže díky.:-)

3 0
možnosti
Foto

No, mám docela dobrý zoom, takže jsem tolik nerušil

2 0
možnosti

Skvělý fotoblog, Tomáši, který nepotřebuje slov.

Díky moc!R^

4 0
možnosti
Foto

Bez vašeho svolení jsem si to dovolil dát na FB na stránky "Historie, ale také současnost Židů u nás i ve světě" Nezlobíte se ? :-)

2 0
možnosti
Foto

Je mi ctí, pane Kindle.

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám