Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J51a70n 82Z62i53e63g20l45e24r

13. 10. 2016 10:16

Krásná připomínka a moc za ní děkuji. Francouzské šansony jsou super. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

rádo se děje, pane Zieglere

0 0
možnosti

Moc hezké připomenutí tohoto skvělého šansoniéra.

(vyrostla jsem spíš na Becaudovi a Aznavourovi. Mrzí mě, že teď Francie v této oblasti dlouhodobě stagnuje)

Vám, Tomáši, patří dík za tento článek :-)

2 0
možnosti
Foto

děkuji Vám Marie...

1 0
možnosti
Foto

Diky za strucne pripomenuti vynikajici sansoniera Jacquesa (Jacqa?) Brela. Slozil a nazpival mnoho pisni. O jeho dile a zivote je spousta knih. Na anglicke wikipedii je pekne shrnuti.

Pridavam par kritickych poznamek:

0 0
možnosti
Foto

Pisete: "... zakernou nemoc ...". Myslim si, ze pokud dlouholety notoricky kurak zemre ve 49 letech na rakovinu plic, tak je to tragedie. O zakerne nemoci bych vsak v tomto propade nemluvil, spis o pravdepodobnem dusledku jeho dlouholeteho chovani. Kdyz mu rakovina plic byla konstatovana, tak kourit prestal. To vsak jiz bylo pozde. Sorry pokud jsem se touto poznamkou nekoho osobne dotkl.

0 0
možnosti
Foto

Francouzské šansony berou za srdce. Tahle řeč je naprosto nádherná, pár let jsem se ji marně snažila naučit.

Merci beaucoup! :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím,jestli o té písni šla řeč (přeskakuji), ale tuto píseň celou jsme znávali zpaměti.

Ami remplis mon verre

Encore un et je vas

Encore un et je vais

Non je ne pleure pas

Je chante et je suis gai

Mais j'ai mal d'être moi

Ami remplis mon verre

Ami remplis mon verre

Další informace naleznete na webu http://www.paroles-musique.com/paroles-Jacques_Brel-Livrogne-lyrics,p49962#GhMOzRwAGLHeEAs1.99

0 0
možnosti
Foto

Pane Vodvářko,

Moc děkuji za tu připomínku, i když je to hrůza let.

Kdysi, před skoro 50 lety jsme, spolu s mojí přítelkyní, měli za nejoblíbenější šansoniéry Jacqua Brela A George Brassense

0 0
možnosti
Foto

Take jsem miloval a miluji francouzske sansony 60. a 70. let. Francouzsky umim, dobre jsem se ji naucil az pozdeji. Jacques Brel a Georges Brassens jsou vsak velmi rozdilni zpevaci. Oba jsem mel rad, z Brela jsem vsak vyrostl. Brassense zpiva pisne s inteligentnimi texty. Doporucuji mimo jine lehce ironickou pisen "La priere". Jacques Brel byl uplne jiny druh sansoniera. Byla to velmi tragicka postava. Velmi citlivy clovek, ktery skoncil zavislosti na alkoholu a zenskych. Oblibena a dle mne velmi tragicka pisen je, kde se louci se svetem a mimo jine zpiva, ze stale miluje zenu, ktera ho zradila s jeho pritelem. To nechapu. Dle mne Brel byl stale nedospely a hledal pomoc. Nemel rad sebe a neznal a tedy ani nemohl milovat tu zenu. Kdyby mel sebe rad, tak by se alkoholem ani zenskymi nenicil.

No nic, jsem racionalni clovek, vzdelanim matematik. Dam si obcas rad sklenicku vina a v zivote jsem se vicekrat zamiloval. Systematicky se vsak opijet alkoholem nebo zamilovanim je vsak pro cloveka destruktivni.

0 0
možnosti

P87e79t27r 78D41u95s

12. 10. 2016 11:03

Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, pane Dusi.

1 0
možnosti
Foto

Rádo se děje, Jaromíre.

0 0
možnosti

Hezké čtení, díkyR^

v této super písni ho připomíná i Robert Křesťan:

https://www.youtube.com/watch?v=kLDf0UarhsA

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za nákuk na blog

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS