Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma. :-)R^

1 0
možnosti

Dík! Přeposílám odkaz!

:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji zdvořile Bohumíre.

0 0
možnosti

Havlův humanismus mi byl blízký, následná přímá podpora bombardování, tedy zabíjení, dost nepochopitelná. Ale možná je to jen můj problém.

0 1
možnosti

Z mého pohledu byl Havlův humanizmus najivní no a podpora humanitárního bombartování už byl jen výsledek patolízalství a poklonkování všemu proamerickému.

2 6
možnosti

P84e37t57r 26L28a60n78g42e45r

5. 10. 2016 22:39

Havel byl výplodem své doby.

Nezlobte se na mě, ale nemohu obdivovat člověka, který se nechal zvolit způsobem, kdy pro něj hlasovali jednomyslně i komunističtí poslanci kooptovaného federálního shromáždění.

Vážím si Karla Kryla, ale Havla jsem uznával jen do revoluce.

2 3
možnosti
Foto

Díky za slušnou reakci, ale já se na Vás opravdu nezlobím.

2 0
možnosti
Foto

J36a25n83a 51M54a70j73o61v38á

5. 10. 2016 20:38

Tomáši, přecházím články o Havlovi (nemám ráda vlněná témata), Váš jsem ale otevřela a moc za něj děkuji.

3 0
možnosti

Díky za připomenutí. Disidenti ještě pracovali na objednávku sionistických centrál. Buržoazní synek, zhýralec, ze židovské rodiny... To se Havlovi předhazuje i dnes. Uvědomují si dotyční, jak jsou bytostně podobní komunistickým cenzorům?

Blízký je mi postoj Bohumila Doležala, který oceňuje Havlovy zásluhy a věcně poukazuje na některé chyby.

2 0
možnosti

Bohužel, velká část společnosti se dívá zpět, místo toho, aby dál usilovala o demokracii a svobodu!

1 0
možnosti

Už jsem se zde k Václavovi Havlovi vyjádřil mnohokrát. Zdejším lžinenávistníkům jako Černá, Jahoda, Řezník, Chýlek & spol. mě nebaví oponovat.

Vám, pane Vodvářko - R^, panu Havlovi - V a já se už těším dnes večer na Audienci. :-)

13 0
možnosti
Foto

To jsme minimálně dva, kdo se těší na dnešní Audienci. Děkuji

5 0
možnosti

Tomáši, moc dobrý článek (jak je Vaším zvykem).

(a ještě jsem se dozvěděla "who is who".

Takže jahodový kojtejl nebrat:-), a černou jenom na oblečení:-)) Díky!

8 0
možnosti
Foto

HUsák se stal prezidentem až po odstoupení Svobody (zdravotní důvody) r.1975, takže tvrzení "doba od roku 1968, kdy v naší zemi nastalo tupé husákovské bezčasí", není přesné.

Ve srovnání s 50.léty bylo husákovské období selankou, při tom Váš popis vzbuzuje zcela opačný dojem. Naštěstí ale přijel rytíř na bílém koni, máchl mečem a všechny nás zbědované a tápající zachránil. Hip, hip, hurá!

Ale ty touhy soudruhů po západním zboží jistě rozhodly, když už tavárišči z východu nemohli zasahovat.

2 9
možnosti

Husák, se stal prvním tajemníkem KSČ v dubnu 1969. a od té doby se začíná

normalizace, čili temné období.

12 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám