Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Pěkné fotografie, vyvolaly ve mně vzpomínky na dobu, kdy jsem tudy cestoavali. Díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, paní Soňo. A děkuji.

0 0
možnosti
JH

Krasy_Skotska_.pps

Lép to zkopíroat neumím, ale je to dobré.!!

0 0
možnosti
Foto

dík, ale vůbec není pozdě...;-)

0 0
možnosti
JZ

Nádhera, ve Skotsku jsem byl před šesti lety, krásná země, mám to tam rád. Zasloužená karma. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

:-)hezký...jen při mé nulové nebo spíše mínusové znalosti angličtiny ani jedné cedulce nezozumím...díky mé jazykové výbavě bych se sám nikdy do anglosaských zemí nevydal, jedině s tlumočníkem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Proti Vám Jaromíre, jsem fotografický kandrdas. Jak píšu, i celkem slušná znalost angličtiny je Vám k ničemu, pokud na Vás spustí Skot skotsky. Teprvá když se chce domluvit, je mu rozuměno.

Ty cedulky mají svou poezii, jednu jsem nevyfotil, ale líbila se mi. Když je na dálnici nájezd dalších aut zleva / ve VB /, je řidič na dálnici upozorněn cedulkou "no hard shoulder" /volně: neměj tvrdé rameno/, což je poeticky vyjádřený fakt, že řidič v hlavním směru nemá omezovat ty přijíždějící zleva a neumožnit jim nájezd do zipu. Všiml jsem si, že je to velmi přesně dodržováno.

Najel jsem za zmíněnou dovolenou zhruba 1700 mil, poprvé po 40 letech jsem jezdil vlevo. Přes počáteční obavy bylo vše bez problémů.

0 0
možnosti
PK

Zdarec, pěkné miniatury.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ve Skotsku jsem nikdy nebyla, ale moc bych se tam chtěla podívat. Co znám z fotek a z dokumentů, musí být opravdu nádherné. Děkuji za fotky a chvilku snění.R^

1 0
možnosti
Foto

John Lennon: "Neodvážit se je osudné". Takže chutě do toho....

0 0
možnosti
Foto

Ty sudy vypadají lákavě :)

0 0
možnosti
Foto

Skotsko je nádherný - potvrzuju! S tou skotskou angličtinou mají problém i Angličani (na nádraží Victoria station se mne postarší dáma zeptala, co vykřikuje ten autobusák jedoucí do Edinburghu. Ona byla rodilec, já ne, ale nějak jsme to dali dohromady). Skoti jsou velmi milí, vůbec ne škudliví, s tím každopádně souhlasím. Pěkné fotky. Díky za připomenutí tohoto úžasnýho kouta světa.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dojemná lidská shoda. Díky na nákuk.

0 0
možnosti
Foto

zdravím a těším se...a pokud chcete, neslibuju, ale můžu Vám některé věci...např. kulovnice:)))) zjistit. Moje studentka tam má vystudované dvě univerzity a žít tam asi zůstane... posílá mi ze Skotska krásné fotky.Tak jste si to ,Tomáši, užil...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Radko, upřesňuji, že zmíněná hrobka se nachází v městě Kirkwall na Orknejích v katedrále.

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,65
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám