Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S dětni - 3. a 4. třída jezdíme na plavání. Ve sprchách je nutné s nimi být, protože riskovat, že se jim něco stane, by si žádná učitelka nedovolila...

Chjo, doufám, že se svět vzpamatuje, nebo vlastně lidi!

5 0
možnosti
Foto

J27a92n90a 93M53a11j16o95v78á

12. 8. 2016 18:56

Souhlas. Společnost tak nějak blbne. Věřím, že zdravým rozumem a upozorňováním se to ještě dá zvrátit.

Vám dík.

14 0
možnosti
Foto

Třeba se to podaří. Díky za návštěvu.

2 0
možnosti
Foto

Víceméně souhlas, až na ten odstavec o dozoru. Školní roky se mi z paměti ještě nevytratily a rozhodně jsme nebyli po celou dobu pod dozorem a sem tam se stal i nějaký ten úraz. Já sám jsem skončil jednou i v nemocnici. Pravda nebylo mi už těch 6 nebo 7, ale pamatuji se na úrazy i mladších spolužáků. Honit po soudech za to nějakého kantora by podle mně byla hloupost, pokud by k maléru nedošlo u kantorem organizované činnosti a z jeho strany k podcenění zjevného nebezpečí. Trestat někoho za náhodné události, případně přímo za nezvladatelné chování dětí se mi příčí.

4 0
možnosti

Kam jsme to dospěli? Pokud to neudělá pan ředitel sám, tak zřizovatel by ho měl okamžitě odvolat, protože trestný čin se nepotvrdil, výpověď byla neplatná a pokud by se paní učitelka vrátila, tak to lze klasifikovat jako narušení interpersonálních vztahů.

A pokud jde o samotný důvod. Také jsem chtěl, aby mé děti byly pod dozorem. Je to pytel blech, které se hecují a stát se může cokoliv. A myslím si že i nahota je v normální rodině běžná. Když byly děti malé tak jsme se s nimi koupali ve vaně nazí a nemám dojem, že i když je dost přes dvacet, že by to na nich nechalo nějaký neblahý vliv. Stejně jako to, že jsem je oba přebaloval, myl jim po... zadky, ....

17 0
možnosti
Foto

Naprosto s Vámi souhlasím

3 0
možnosti

Už jsem to psal a rád to opět zopakuji. Ten pan ředitel reagoval nepatřičně, to je všem jasné. Když se tak zamýšlím tak mě napadají hříšné myšlenky, že on sám máproblémy s koukáním na malé pindíky anebo měl problém s dotyčnou paní učitelkou, že neakceptovala některé jeho návrhy......

18 0
možnosti
Foto

V článku to naznačuji také. Díky

3 0
možnosti

K tomu není co dodat. Naprosto souhlasím s tím co, a jak jste napsal.

Palec nahoru!

14 0
možnosti
Foto

děkuji, že v tom nejsem sám.

3 0
možnosti

To je síla, TomášiR^. To abychom si, než budeme nejmladšího posílat se školou na školu v přírodě, prověřili "světonázor" pana řídícího. Protože posílat ho někam, kde se ho budou bát hlídat, to bych opravdu nerada.

12 0
možnosti
Foto

Mé děti jsou už naštěstí mimo hru, ale zdá se, že jistá hladina stupidity se nebezpečně zvyšuje a je třeba ji korigovat včas.

4 0
možnosti
Foto

Nikde som nevidel zaznieť ešte jednu vec. Zo skúsenosti inej učiteľky: niektoré 6 ročné deti sa ešte nevedia samé vykúpať, alebo osprchovať. :-)

Takže neide len o dozor.

14 0
možnosti
Foto

I to je možné, takže o to je postup pana řídícího hloupější.

3 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám