Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Díky moc, Tomáši. Krásně podané i s nádhernými fotkami...R^

1 0
možnosti
Foto

J93a12k45u11b 11R93o22t65h

11. 8. 2016 13:53

Přeji hezký den, pane doktore, a mám dotaz: Podle toho, co jsem se dozvěděl kdysi od děda, je symbol spojených dlaní znamením příslušnosti k rodu (kmeni) Levi. Nevíte, prosím, jak to je? Předem díky a ostatně velké díky i za celý článek.R^

3 0
možnosti
Foto

Vážený pane Rothe, o příslušnosti kmeni Levi u tohoto symbolu nemám informace. Spíše se váže k jménu Kohn - Kohen /velekněz/, který žehná skrze Hospodina, jak píšu v článku. Ten symbol rukou je velmi častý - znamená, že si kohen nechává skanout požehnání z nebes.

Jinak díky za přízeň.

2 0
možnosti
DS

Děkuji za poutavou podívanou i srozumitelné vysvětlení. Židovské hřbitovy, synagogy mne -sama netuším proč- nesmírně přitahují, jen jsem -pokorně doznávám- zatím nenašla čas a energii k jejich studiu. Poměrně nedávno mne překvapily mé dospělé děti, které vydržely v Boskovické synagoze pozorně procházet a pročítat expozici, takže nám 3h utekly jako nic. Snad stejně "nakazím" i nejmladšího, až přijde čas:-). Prozatím Vám, Tomáši, plně přináleží karma R^

5 0
možnosti
Foto

Až Vám mateřské povinnosti "změknou", tak doporučuji k návštěvě rovněž tu v Krnově a Mikulově /obě renovované, krásné s pěknou expozicí/.

Osoblažský hřbitov je malý, trochu zanedbaný na můj vkus, ale má své kouzlo. Nicméně na mikulovský nemá....

Díky za návštěvu.

3 0
možnosti
JL

Pěkně jste to napsal.R^

4 0
možnosti
Foto

děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Bez vašeho souhlasu jsem to drze sdílel na stránkách FB "Historie, ale také současnost Židů u nás i ve světě " Doufám, že to vám nevadí.:-)

3 0
možnosti
Foto

naopak, jsem potěšen, že se Vám líbí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 974
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2562x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám